Det är skillnad på att ha en kuk och att va en kuk

Dagens sanning är en sanning som nog många vet, men nu är det officiellt!
Jag letar konstant efter en ny lägenhet, av lite olika anledningar!

Den största anledningen är att min syster ska flytta ner till Ö-vik i sommar, och jag har inte råd med den här lägenheten själv!

En annan anledning är att jag faktiskt VILL bo själv, tycker det kan vara rätt skönt att få lite utrymme!

 Jag tror bestämt att det spökar i denna lägenhet, den bonkar alltid i taket, som om någon bodde där uppe och sprang tunt mycket, men vi har "topp" lägenheten, det finns ingen ovanför oss...

Men men, så det spenderar jag en del tid till just nu iaf! Håll tummarna för mig!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0