do you want to be on the top?

Måndag har vi idag, bara två veckor kvar till jullov, kan inte förklara med ord hur fruktansvärt skönt det ska bli! Ändå tycker jag att den här teminen har gått rysligt fort? Helt sjukt, ändå brukar ju vårterminen gå fortare, snart tar jag studenten, fucking sick! Nää ska väl ta det här ett år i taget!
Redan nu börjar jag faktiskt ångra att jag valde en linje med så många tjejer i! Som jag sagt tidigare så är jag ju lite av en pojkflicka och jag gillar faktiskt bättre att umgås med killar, för dom är så jävla mycket simplare, inget jävla meseri!
Idag vare lite bitchfight, egentligen var ajg inte med i det, men på något sätt så dras ju hela klassen med? Plus så fick jag höra att en tjej i klassen tror att jag är rasist? Vad är hennes problem egenligen? Hennes argument till antagandet var att jag inte så ofta pratar med tre stycken (nämner inga namn) i klassen (som råkar vara invandrare) och därför var jag rasist. Ärligt så anledningen till varför jag inte pratar med dom dagligen är för att jag tycker att dom har en omogen och dryg attityd som jag vet att jag inte orkar med, jag vet att jag bara blir arg efter ett tag! Men för att reda ut sanningen JAG ÄR ABSOLUT INTE RASIST! Har aldrig sett människor med olika hudfärger som något annat än VANLIGA MÄNNISKOR, skulle jag ärligt välja så skulle jag typ vilja vara mörkhyad, tycker det är så himla vackert!
Ajaa ni ska inte behöva lyssna på mig längre,
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0