hehe, annandagjul..!

jaa kan väl bara kort och gott säga att jag tog ett jullov! På julafton så var vi hemma, med farmor&farfar och Granbergs här, igår var vi på 50 års kalas i Hössjö och idag har Midebjörks och Sussi&peppe varit här! Så det är väl ungefär min ursäkt till varför jag inte har bloggat, fullt upp helt enkelt!:)
Jag är helt klart nöjd med mina julklappar iår, fick bl.a. pengar till IKSU kort, ska börja med 4 månader och om jag trivs och så, så lär jag väl köpa ett årskort till hösten!:)
Annars har jag bara ätit mig smällfet, törs verkligen inte ställa mig på vågen nu, det skulle nog trycka ner mitt självförtroende till -11....
Btw idag var jag och mamma i stallet, för utsläpp, mockning och lunch, och vi passade på att rida - U N D E R B A R T ! Bättre känsla får man ju leta efter. Tur vi har ridhus!
MEEEEEEENNN eftersom jag inte har bloggat på tre dagar så passar det sig med tre sanningar? guuud vad jag längtar till nyår och får sluta...
Sanning nr 1 är att jag sover, MYCKET! En vanlig natt för mig ligger på ca 10h, och om jag sover mindre är det bara att sova igen det på helgen, så lördagar och söndagar kliver jag sällan upp före 12 och då har jag ofta lagt mig vid 11 också... Jag hoppas verkligen att detta typ växer bort? Jag menar värt att gå runt och vara trött hela tiden? Kommer inte bli kul när jag får småbarn...
Sanning nr 2 Jag har nu sammanställt mina julklappar, jag fick 24 klappar i år, hehe.... Men ska inte klaga, får ju faktiskt sånt som jag behöver (eftersom jag alltid skriver önskelista och mamma bockar snabbt av den), och då sparar Hanna ju bara pengar! Så knock on wood everybody!
Sanning nr 3 är att det tryter i min fantasi nu, meen AMANDA RING MIG NÄR DU SER DETTAAAAAAA, inte allt för sent bara:] Måste prata med henne innan nyår och allt, HEMLISARR:]
Haha, jaa jag lovar att komma på en bättre sanningar när man måste komma på så många samtidigt, men man har ju bara sig själv att skylla:]
Nu ska jag kicka igång lite friends och sen somna gott och länge:]
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0