hold on tight, i'm going in to write four sanningar today!

yess har ju inte skrivit någon sanning sen i tisdag, hehe,...
Men kan bara säga att idag har jag i stort sätt bara suttit med filips julklapp, pyssel pyssel...
Sanning nr , många i min klass tycker att jag är duktig i skolan, och att jag är bra på att prestera (?), och här kommer mitt tips till alla er som verkligen VILL ha bra betyg men helt enkelt inte orkar göra något åt det. Trust me, i've been there! Allt ni behöver göra är att läsa EN bok, som består av 80 sidor, lev efter denna bok som om det var en bibel och ni kommer helt klart bli klassens hjärna utan att behöva lyfta ett finger! Boken heter en lat jävels guide till MVG i alla ämnen.
Den är klart värd de 79 kr den går på, själv fick jag den av mamma, en liten pik som sporrade mig till bra betyg!
nää men ärligt, SLÄPP FAN ALDRIG TAGET OM BOKEN!!! Det är ett geni som har skrivit den, han heter Douglas Berglund. Han skrev boken som sitt projektarbete i 3:an, sjukt bra!
ajaa över till sanning nr 2, min favorit serie!! Pågrund av min besatthet av serier, så får jag ofta frågan, "vilken är den bästa serien?" Ojj shit vad svårt! Det är oftast mitt svar. För det är verkligen så, allt beror ju på vad du vill se på för genre? Men MIN ABSOLUTA FAVORIT måste nog vara... hm... scrubs faktiskt! Trots att den har lagt ner, och att sista säsongen var ruggit spårad så är ändå helheten kung! Några av de anledningarna till mitt svar är bl.a.
  • Det är inget burkskratt till (fejkskratt i bakgrunden av alla skämt)
  • Det går inte en minut utan ett skämt
  • Många av skämten kan vara långsökta, som gör att inte alla fattar dom ;]
  • Zach Braff (J.D) och Donald Faison (Turk) har skönaste livstilen, guylove♥
  • Det utspelar sig på ett sjukhus, är helt galen i sjukhus serier :]
Men så klart så älskar jag många andra serier också, såsom how i met your mother, chuck, friends, Greys Anatomy, mm.m..m

Sanning nr 3 är att jag bara kommer att hålla på med det här fram till nyår, sen är jag klar!! Ett nytt år, inga fler hemlisar ute...
Sanning nr 4Jag Hanna Maria Lindfors måste springa nu om hon ska hinna slå in paket innan hon ska träffa sina syskonbarn!!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0