it's what you do that defines you

Nu har lillAmanda lämnat mig för denna gång, alltid lika mysigt att ha henne här!
Igår satt vi framför TVn och tjattra på till typ 1 innan vi bestämde att det var dax att sova, tur vi hade sovmorgon:]
Kan inte beskriva hur skönt det känns med lov! Ska typ spendera hela med att sova!:] Näää ska nog också ta mig till stallet och rida, fara på livkraft med Sveriges bästa människor och öppna alla julklappar!:]

Ajjaa, idag hade jag tänkt mig ut och springa, tänkte springa ner till IKSU och snacka lite med dom där om priser o.s.v. och sen springa hem!:) Kanske måste ta någon birunda också om det blir kort, får se!
Yes sen ska Hanna ner till Marieberg/Mariedal för att lira lite bowling! Har kanske inte en livserfarenhet med det, en gång är ingen gång, eller hur var det? Men men, det ska jag göra med alla sköna krikare, kul kul!:)

Nää nu ska jag titta på alla julkalenderprogram som jag missat, det kan ta ett tag med vårat sega internet!

Btw våran TV är fuckad, kommer bara upp myrornaskrig, hanna fick panik och kommer inte he på TVn innan ida har gett klartecken!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0