sankta lucia skänk mig en tia

yeeeeees vi har lucia i dag och nu har jag 0% julstämning.. Snön har regnat bort och vi fick inte ens ett jävla lucia tåg! Dock blev vi bjudna på glögg och pepparkakor, men ändå sjukt avtaggande!
Ikväll är det KRIK, vi skulle typ spela basket vilket Hanna suger balle på men det är väl aldrig fel att ta sig ut ur lägenheten för att hitta på något så,...
Dagens sanning också jaa...
Jag är helt otroligt, oerhört enormt beroende av musik! Jag lyssnar på det hela tiden och lyssnar på allt möjligt beroende på mitt humör, lite olika humörslåtar kommer här;
Disturbed – Enough
Tyrone Wells – Aint No Sunshine
Imogen Heap – Hide And Seek
Maskinen – Krossa alla fönster - Radio Edit
Maskinen – Segertåget
Adolphson & Falk – Mer Jul
Jaa bara gamla låtar, hehe är inte så uppdaterad:] men!!!
Jag är den personen som lyssnar på musik medans jag gör mig kalr på morgonen, när jag äter frukost, när jag cyklar till skolan, under ALLA lektioner, när jag cyklar hem, när jag lagar mat, när jag städar och när jag ska sova, är helt totalt beroende! Det är väl som det står på min tröja idag, music is my soulmate, i guess that's true!
hhehe, kanske inte syns så bra men det gör det:]
Det var allt för idag
roger out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0