Söndag + måndag

Igår hittade jag inte på så mycket, var ute och sprang lite grann, måste verkligen komma igång igen!
Idag så gick jag iaf sista dagen i skolan denna termin, JÄVLIGT SKÖNT! Egentligen har vi några dagar till, men det är typ bara fika och sånt, inget värd att fara på (a)

Gårdagens sanning var iallafall att jag älskar att göra saker som alla andra gör, och sånt. Typ som mina enpunktspiercingar, typ kläder och sånt. Hatar att köpa kläder som jag vet ngn annan har, ajaa gör korta sanningar idag(a)

Dagens sanning, jag ÄLSKAR att se på fetto program! Asså typ biggest loser, BIG, supersize vs. superskinny .m.m.m. tycker det är så jävla roligt att se fetton springa röven av sig och sen börja storböla för att de inte får kakor efteråt!!:D plus så får man massa smarta knep därifrån! T.e.x. om du (precis som jag) ofta bli sötsugen på kvällen, så ist för att äta kakor m.m så kan man käka typ yoghurt!:) skit bra grej som jag har börjat med, duktigt hanna!

that's it!! det är det ni får idag! Ska återgå till att mysa med amanda litegrann, den tösen ska ju sova hos moi ikv!:)

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0