stressstressstress

fyfan vilken dag!
Vaknade inte förän vid 12 idag, ringde direkt mamma och fick veta att jag skulle ta 2 bussen hem. Det tog typ en kvart innan jag fattade hur lite tid det var, 2 TIMMAR!! skyndade mig att käka, sket i sminknigen och packade snabbt ihop allt jag kunde tänkas behöva under jullovet, packade även ner mammas julklapp som jag var tvungen att lämna tillbaka till JULA. 20 i 1 gick jag hemifrån och 20 över 1 var jag på JULA. Vid halv 2 gick/sprang jag från ersboda ner till busstation, and guess what? jag hann med bussen! plus så träffade jag marre och jordnöt på bussen, var dock inte så social eftersom jag luktade bajs efter all stress och ville inte utsätta dom för det! Btw eldkorgarna (som var mammas julklapp) vägde 6,3 kg var,OCH JAG BAR TVÅ!! Mina axlar är hur stela som helst nu, blääää....
Ajaa ska snöra in en sanning också innan jag lägger mig och sover!
Dagens sanning är att jag taggar verkligen på riktigt till nyår! Och som alla kanske inte vet så ska jag på Livskraft över nyår. Det är typ ett kristet läger, och nej inte så lame som det låter! Det brukar faktiskt vara skitkul där, plus så skrev en kompis till mig idag och sa att han hade anmält sig dit, bara för att jag sa att jag skulle dit, söt eller vad?:] Jajaj...
Och ja jag vet att jag inte ens har varit vaken i 12 timmar än, SCREW YOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0