there's the spot...

sov till typ halv 12 imorse, så alltså har jag inte kommit mig för så mycket speciellt,...
Dock så har jag, via min mammas utbildning nyss diagnoserat mig själv med UVI, sköönt så här just innan lägret. Men jag tror dock att det är lite för klite bakterier för att få penecelin(dom har blivit strängare) så jag går på hårdkur med C-vitamin och tranbärsjuice, mumms?
Efter det for jag ut och sprang i stormen, hann typ 1,5 km tills jag spydde (kunde inte andas) och tog det som att min kropp inte gillade att springa i konstant motvind och gick tills det började "vända" igen, och jag inte hade ENBART motvind, hehe..
Har tänkt mig att göra ett nytt försök imrn med att röra ner julmaten, men hade tänkt träna intervaller, som jag inte gjort sedan i sommras, uppför åkern - blir ju jobbigare i snön!
Resten av kvällen har jag bara tagit det lugnt med familjen, spelade ett spel med dom, man skulle typ sjunga och nå skit. Det var relativt svårt då 99% av låtarna var från tidigt -70 tal...
Men men, har nyss packat ihop det mesta inför lägret, packar alltid hur mycket som helst,heh:]
JUSTJAAAAA
dagens sanning är att jag vet PRECIS vad som kommer att hända mig efter gymnasiet!! inte många som gör!
Min plan är att ta ett sabbatsår efter all pluggning och fara och volontärs arbeta i Afrika typ ett halvår. Har alltid velat göra det, och vilken bättre tid är det om inte efter gymnasiet? För jag vet ju också att jag vill plugga vidare, och efter all pluggning ska man väl skaffa familj? Då kan man ju inte resa bort! Nää så det taggar jag nå jävulskt!!:D:D:D:D
jaja
PEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0