två sanningar

Jaa asså, heh, hade ju tänkt skriva en sanning igår kväll, men ärligt så glömde jag :]
Nu på morgonen har jag och ida städat övervåningen, och allmänt taggat inför julafton!:D Ska snart gå och ta ett välförtjänt fotbad och måla naglarna m.m.
En sanning är att Jag har alltid fått mer julklappar än mina syskon, hilarious! (ursäkta stavning?) Ajaa, hursomhelst, minsta barnet i familjen klagar inte, hehe:] JUL IS THE SHIEEETT!!
En annan sanning är att jag har kommit på två nyårslöften!!:) Förra året sa jag att jag skulle gå ner 10 kg, gick ner 6.. Men då tränade jag bara, i år så ska jag
Äta mer fisk!!!! Har ju insett att det är nyttigt och att man får en sån skön mätt känsla av det, man hamnar aldrig i paltkoma!:)
Ska inte heller äta godis fram till midsommar, kanske förlänger det om det ger bra resultat!:)
Kommer också att börja träna på IKSU i typ februari, då kanske man kan bränna bort lite fett, i år har jag väl inte sagt någon siffra, för om man styrketränar mycket så går man ju oftast bara upp i vikt, så jag vill väl bara bli tightare;)
Ajaa ska ut och gå kom jag på!:)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0