värsta hembiträdet

joaassåå, har typ städat hela morgonen och är inte ens nära på att vara klar än! Mamma tvinga mig att städa datarummet, tydligen ansåg hon att jag var den familjemedlemen som spedenrade mest tid där? Fast jag inte ens bor hemma? Hmm undra om det var en pik kanske..
Ajaa är snart klar där inne och när jag är klar där ska jag fortsätta uppe på mitt rum, om jag städar idag kan jag chilla imrn!:D Hade också tänkt ut och springa idag, det är ju underbart väder!! Lite kallt kanske, men med ett gristryne borde det där funka bra:)
Det där är ett gristryne, det gör att luften inte blir lika kall när man ska andas, fruktansvärt skönt!!
Annars så taggar jag bara julafton nå sjukt mycket! Sakta men säkert kommer julkänslan tillbaka när man sitter här i Narnia med ett par decimeter snö och -11 grader! :D
Nää nu ska jag återgå till städandet som en riktig kvinna!
Hareeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0