forever can never be long enough for me

jaa asså, jag antar väl att jag är skyldig er en sista sanning!
Den sanningen är att jag har förändrats ENORMT bara senaste året! Mer självförtroende, mer självsäkerhet, jag vet helt enkelt mer vem JAG är och hur JAG egentligen vill "handla". När man vet vad man vill ha ut ur livet och man har bra argument bakom sitt sätt att leva så är det inte så svårt att stå för nämligen! Om jag bara hade kommit på det för 4 år sedan...
Men alla måste vi väl göra misstag för att växa!
Nu har jag gett er 33 sanningar, use them wisely!
Jaa och jag har ännu ett utlåtande åt er! Jag har tänkt sluta blogga, för nu iaf! Har helt tappat suget, kommer det tillbaka vet man väl aldrig, men för nu så är det ADIOS! Vill ni veta något om mig är det bara att smsa, jag svarar i stortsätt på allt! Nummret är 070-2550838
"Live long and prosper!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0